Barnmorskemottagning i Boden/Luleå?

Sivan.zoot

Trådstartare
Hej! Jag och karl:n ska flytta upp till Boden/Luleå i april. Hittar ingen vidare information eller några recensioner på mvc i dessa kommuner. Någon som har något ställe att rekommendera och tipsa om?

Jag kommer knappt känna någon när vi flyttar upp. Ni som svarar får gärna komma med rekommendationer på aktiviteter och ställen som man kan hänga på för att träffa andra föräldrar 😊
 
Hej och välkomna :). Jag är hyfsat nöjd med min BVC, men hade en mkt gammal barnmorska under graviditeten som var rätt mossig.. men hon är pensionerad nu. Jag och barnet är skrivna på Stadsviken.

Ang aktiviteter så kan jag varmt rekommendera Bärdonsgruppen Norrbotten.

Det finns några öppna förskolor men jag gillade aldrig det.

Angående aktiviteter i april så är nog de flesta av oss ute på isarna/i skidbacken/olika sorters utflykter. Det är ljuvlig vårvinter då!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 326
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 781
Senast: Trott
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 972
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp