Bukefalos 28 år!

Basår "hästmedecin" utbildning?

Cillen89

Trådstartare
Läste i t*idningen r*dsport för några månader sedan om en 1 årig utbildning inom häst på distans, typ "hästmedecin" fysiologi, rörelseapparat, matsmältning, m.m, denna skulle vara på distans med några träffar i Göteborg och var CSN berättigad. Fanns även för hund.
Det fanns en hemsideadress i annonsen och jag har googlat som en galning men hittar inget och jag har inte tidningen kvar :(
Någon som har en susning på vilken utbildning det är?
 
Sv: Basår "hästmedecin" utbildning?

Jag har ett vagt minne av en artikel i någon hästtidning om hästakupunktur, fanns även för hund. Googla "kinamedicin" så är det första träffen. Kanske inte var vad du sökte, men ändå!
 
Sv: Basår "hästmedecin" utbildning?

Tror att denna utbildning, om det är samma som jag tittade på för några år sedan, ligger i Göteborg. De som har den driver i så fall även klinik för humansidan.
 
Sv: Basår "hästmedecin" utbildning?

Tror att denna utbildning, om det är samma som jag tittade på för några år sedan, ligger i Göteborg. De som har den driver i så fall även klinik för humansidan.

Har du något namn på skolan eller hemside adress? :)
 
Sv: Basår "hästmedecin" utbildning?

Det enda jag kommer att tänka på är EquiCare men , de har häst och hund. Samt akupunktur och lite till. Började inom humanvård. Har träffar i göteborg, växjö, och umeå. Däremot är de inte CSN berättigade.
 
Sv: Basår "hästmedecin" utbildning?

Axelssons har väl CSN-berättigade utbildningar inom häst och hund?
 
Sv: Basår "hästmedecin" utbildning?

Hej
UPH tänker du nog på. Men CSN berättigat det tror jag inte.
Varken Axelsson, Equicare eller UPH har utbildningar inom häst och hund som är CSN stödjer.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp