Bukefalos 28 år!

Behöver hjälp!!!

Sv: Behöver hjälp!!!

Men lugna ned dig. Du har fått jättemånga bra tips på hur du skall gå tillväga för att skaffa f-skatt. Se det hela som en möjlighet till att lära dig mer i stället för att se allt i svart. :)

Det är inte krångligt med F-skatt, det betyder inte att du kommer att få mindre lön än om du skulle vara anställd. Du har tvärtom större möjligheter att påverka din inkomst än vad du skulle ha som anställd.

Så bege dig iväg till LRF konsult nu för gratis rådgivning innan någon annan snor jobben för dig!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 914
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 537
Senast: Badger
·
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: Texaz
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 707
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp