Bukefalos 28 år!

I

Isidor

Är det nån här som har vart ute för att hästen inte kan gå med senskydd när man rider. För att den sparkar sig själv i karlederna.
 
Va? Kan den INTE gå med senskydd för att den sparkar sig? Fattar inte varför den inte skulle kunna det? :confused:

malu
 
Fattar inte heller med vanliga framskydd så går det . men när jag har senskydd så blir det som sår i karleden
 
Dom är väl inte för stora så att dom skaver i karleden?
 
Ok, nä då låter det ju onekligen konstigt! :crazy:

Lycka till iallafall!

//Sheena
 
nu har jag testat och ridit utan skydd och det verkar funka. Så det verkar va senskydden som ställer till det.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
593
Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
695
Senast: skiesabove
·
Utrustning PS har ju tyvärr inga benskydd i x-full, så vågar man chansa och köpa full istället? Är det någon Bukefalist med en x-fullhäst som har...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: WBanna
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
1 029
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp