Bukefalos 28 år!

Shettisar

Trådstartare
Vi hade planer på att inskaffa en Hamilton stövare till fast en tik valp då.Men nu visar det sig att tikvalpar är det ont om, de flesta får tyvärr hanar i år. Så det verkar som vi får lägga de planerna på is en tid :cry: Någon som vet en reggad tikvalp så pm:a gärna! Fast det ska vara inom/nära K-Län.
 
Sv: Besviken

Vad är K-Län ?? Kalmar ?? Det verkar stämma detta ang tikbristen. Känner några som fick 8 valpar (stövare)...varav 6 st var hanar ;)...Folk ringde som galningar bara för...tikarna...Hannarna var det mindre åtgång på..fast dom gick ju åt. Men 15 av 20 telefonsamtal handlade om de 2 tikarna...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 954
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 015
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 887
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp