Bukefalos 28 år!

Bilder på era boxskyltar!!!

Sv: Bilder på era boxskyltar!!!

KL

Mina boxskyltar, haft samma sedan min första häst så tänkte köpa nya om jag hittar någon fin modell :)

xlif0p.jpg


i5u647.jpg
 
Gammal tråd men tänkte att jag puttar upp den istället för att starta en ny när bilderna fortfarande fungerar :)

Skulle vilja se era box-och foderstatsskyltar ni har till era hästar. Ska göra egna och skriva ut men behöver lite inspiration! Tänkte göra matchande skyltar till sadelkammaren och sadel- och tränshängarna så att allt matchar :d
 
Inser egentligen hur löjligt det är att maska namnet, men känner mig inte bekväm med att vara öppen med det bara. Vet egentligen inte ens varför. Men, men.

Såhär ser min boxskylt ut. Namnet är i samma stil och storlek som "2002". Vet inte om man får skriva ut företagets namn, så vill ni veta så får ni PMa ;)
Var iaf extremt snabb leverans och väldigt bra resultat, långt över förväntan! :love:
Till skillnad från andra alternativ jag tittade på verkar detta företag också ha möjlighet att göra även långa namn på en rad/faktiskt tillåta många bokstäver. Många alternativ jag tittade på hade hade antingen "max 15 tecken" eller "max 7 bokstäver/rad" och sånt där, vilket inte alls funkar för mig. Utan att avslöja Herr Hästs namn kan jag säga att det är 18/20 tecken långt beroende på om man räknar utan/med mellanslag.

12742384_818192814970719_1333963731232811077_n.jpg
 
Sv: Bilder på era boxskyltar!!!

Jag har haft laminerade papperskyltar tidigare, men har tänkt måla dit namn m.m. på gamla kotavlor, typ såna här:
blog
(bilden lånad från en blogg)
...å dom ligger fortfarande kvar omålade...Tur var i o för sig det, har inte samma hästar som då.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: MML
·
Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: tanten
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: Mirtai
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 477
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp