Bukefalos 28 år!

Bilder på Riddare

Sv: Bilder på Riddare

oj, minns faktiskt inte exakt var i prästmon vi var (är väl inte så stort som jag minns det). Vi var där en gång (samtidigt som hunden turbo om jag inte missminner mig) och det är länge sen nu =)
 
Sv: Bilder på Riddare

Här kommer lite fler bilder från Rikstorneringen 2007 i High Chaparral.
Har inte fått fram alla riddares namn så ni får gärna ge mig dom om ni vet.

26406433.jpg

http://www.pixbox.se/alb_show_id1019916_page0.html
 
Sv: Bilder på Riddare

hej där du har skrivit Riddare roth Af lundsbrunn det ska vara Riddare Gyllen grön det är mint gamla schabrak
 
Sv: Bilder på Riddare

kan hjälpa till med lite mer namn
bild 1 Den Vita Örnen
Bild 17 riddare lejon gap
Bild 22 kunskapens riddare
 
Sv: Bilder på Riddare

gu vad haftigt, kan man gora sant har som tjej ocksa sag ju att det var nagra donnor med, men ar dom med i torner spelen ocksa?

skulle ju vara jatte roligt att testa sa smaningom, undrar om dom har nagot liknande har i england? om nan vet sa pm' a garna!:)
 
Sv: Bilder på Riddare

"gu vad haftigt, kan man gora sant har som tjej ocksa sag ju att det var nagra donnor med, men ar dom med i torner spelen ocksa?

skulle ju vara jatte roligt att testa sa smaningom, undrar om dom har nagot liknande har i england? om nan vet sa pm' a garna! "

Självklart kan man testa Tornerspel. Jag, Kunskapens riddare, åker runt och håller i träningar på begäran.
Det är bara att samla ihop några stycken kompisar och höra av sig.
Mvh riddarn
 
Sv: Bilder på Riddare

det är ju tomas och druid!
väldigt fina bilder måjag säga !;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På lördag är det medeltidsmarknad på Tomarps Kungsgård. Då kan du äta medeltidsinspirerad mat, låta barnen testa på ridning på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Freazer
·
Dressyr Har sett 2 reaksjoner på youtube om FEI's nye regelbok for 2023 som har fjernet alle punkter om hvordan hestens hode skal være under...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 975
Senast: hastflicka
·
  • Artikel
Hästnyheter Igensnöade fönster, blöt post, nyskottade gångar till hundarna och katter som vägrade komma in. När VF bad läsarna om bilder från...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp