Bukefalos 28 år!

N

Nyrelski

Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
 
Sv: Bilder

Skulle tro att Gunnar inte haft tid att ladda upp dom...har för mig jag läst nånstans ang galleriet..Dom dyker ju inte upp på en gång. (tror jag)
 
Sv: Bilder

Nyrelski skrev:
Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
Moderator måste god känna bilderna först och det kan ta tid,jag fick vänta typ en vecka,innan mina bilder blev bild innan dess vart de bara vita rutor.
 

Liknande trådar

Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
450
Senast: Alexandra_W
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 064
Senast: skiesabove
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
23
· Visningar
1 270
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
175
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vilka banor finns?
  • Prova på trav
  • Att köra travhäst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp