Bukefalos 28 år!

N

Nyrelski

Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
 
Sv: Bilder

Skulle tro att Gunnar inte haft tid att ladda upp dom...har för mig jag läst nånstans ang galleriet..Dom dyker ju inte upp på en gång. (tror jag)
 
Sv: Bilder

Nyrelski skrev:
Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
Moderator måste god känna bilderna först och det kan ta tid,jag fick vänta typ en vecka,innan mina bilder blev bild innan dess vart de bara vita rutor.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
386
Bukefalos Har skaffat ny telefon och nu verkar vissa bilder vara för stora för att ladda upp här. Jättekonstigt då jag tagit alla bilder i samma...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: pepp
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 850
Senast: Bison
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
55 56 57
Svar
1 121
· Visningar
73 740
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp