Bukefalos 28 år!

blogg.se i samsung

doleron

Trådstartare
Har precis bytt ut min iphone 4 till en Samsung Galaxy s5 och är rätt nöjd. Förutom en sak, blogg.se appen är totalt värdelös! Går inte att se statistik, gamla inlägg, lägga in bilder och den känns bara allmänt sämre på alla vis. Loggar jag in genom internet känns den inte heller anpassad för mobiler då allt blir lite hackigt eller hur jag ska förklara det. Någon fler som har samma problem eller är det just min telefon?
 
Samma med appen för min del så använder den aldrig längre, men jag tycker det funkar bra om man går via internet direkt. Då ser det ju ut som om man loggar in från datorn.
Fungerar utmärkt för min del och bloggar till 99% från mobilen.
 
Hmm kanske får vänja mig helt enkelt. Men jobbigt att appen inte är bättre anpassad för Samsung när den ändå var så bra på iPhone
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 406
IT & mobiler Min nuvarande mobil (Samsung Galaxy S7) är egentligen helt ok, men den har ett enormt problem: batteriet. Så fort den anser att det är...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 984
Senast: Yrsel
·
IT & mobiler En kollega har fått problem med sin Swedbank-app. Hon har en Samsung J3 med android 5.1.1. När hon försöker logga in i appen kommer...
Svar
1
· Visningar
1 674
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp