Bukefalos 28 år!

Sablar22

Trådstartare
Har era hundar en egen blogg?
Eller är det bara jag som är så fånig
att vovvan "själv" får blogga? :o
 
Sv: Blogg ?

Nej, har ingen blogg till dem. Men jag har en där jag skriver om dom ibland :)

Fast jag har gjort en hemsida åt dem ;) Och där har jag ju faktiskt en liten blogg med hela 4 inlägg :D
 
Sv: Blogg ?

yes lillkvack har en egen blogg. Skriver när andan faller på eller vi har hittat på något. Det är kul att läsa bakåt även om han inte bott hos oss så länge
 
Sv: Blogg ?

Min vovve har en blogg som "hon" skriver i regelbundet :D, har väl skrivit en 130 inlägg eller nåt sånt ännu så länge...
 
Sv: Blogg ?

Jag har en blogg om hunden och vår träning, dock är det "jag" som skriver i den
 
Sv: Blogg ?

Har era hundar en egen blogg?
Eller är det bara jag som är så fånig
att vovvan "själv" får blogga? :o

Har ingen hund (och därmed ingen hundblogg) själv, men det finns ju fler på nätet som gör det.

MAX och LEIF bland annat!
Tyvärr verkar Max ha slutat nu, men jag tycke Leifs blogg är jättekul bitvis!
 
Sv: Blogg ?

Finns det någon teknisk person här som skulle kunna hjälpa mig med hur jag får en egen bild högst upp på min blogg istället för en "fördesignad"? :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
12
· Visningar
1 273
Senast: Human
·
Hästmänniskan Har nu lagt ut mina ponnyer på annons.🥺 Och det gör SÅ ont. Jag vet att det är för deras eget bästa, att de får ett mer aktivt liv med...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: Twihard
·
Samhälle Snubblade över en artikel ang den regimkritiska bloggaren Tumso Abdurakhmanov, som redan blivit utsatt för mordförsök i sitt eget hem av...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Sporthorse
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp