Bör jag oroa mig ??

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
Min dotter på 1 1/2 år kissar väldigt mycket ..hon dricker också mycket .så det första kommer automatiskt med på kopet . Men vad är normalt att en 1-2 åring dricker .
Bör jag vara orolig att hon kan ha diabetes eller något annat fel.??
 
Sv: Bör jag oroa mig ??

kolla upp det? Jag drack som en häst då jag var liten, mamma säger att jag till och med drack badvattnet och hundarnas vatten, kollades flera ggr för diabetes men det har jag inte. Dricker än idag massor... ca 5 liter om dagen (vatten alltså) :-)
 
Sv: Bör jag oroa mig ??

Lucas drack massor och kissade således massor också. Nu dricker han också mycket, men mer normalt, och kissar därefter. Nathalie är ingen stor vattendrickare, mer "normal".

Kan du prova att INTE låta henne dricka så mycket en eller ett par dar och se vad som händer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag är 17 och är livrädd för diabetes, iallafall typ 1. Något av symptomen stämmer in, exempelvis trötthet och så kallad...
2
Svar
22
· Visningar
1 317
  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 823
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
830
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp