Bukefalos 28 år!

Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

M

-moa-

Eftersom boken handlar om akademiskt ridkonst så lägger jag den här.

Jag undrar (sitter och ska betälla) om Branderups "Ridning på kandar" finns på svenska eller engelska, eller om det bara är danska och typ tyska?

Den jag hittade var på danska, och visserligen kan jag säkert förstå det till slut, men danska olikt norska har ajg jättesvårt att förstå haha.


Snabba svar är väldigt uppskattat, så jag vet om det är nån idé att vänta och försöka hitta på svenska haha eller bara beställa nu ikväll ändå.

Tack på förhand :)
 
Sv: Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

Den finns på svenska. Den finns säkert på engelska också.

Den finns att beställa på CD:s hemsida.
 
Sv: Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

Ahaa...hmm då kanske det är värt att vänta på...danska och mig har hittils inte funkar superbra haha!

Tack!
 
Sv: Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

Ja den finns på svenska, den finns hos tidningen ridsport och på massa andra ställen:)
 
Sv: Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

Aha men oh vad bra, då får jag köpa där då.

Tack för tipsen! :)
(mwaahaaahaaa nu har jag en hel bunt andra böcker på ingång, Karl Philippe, Hempfling och annat roligt ;) )
 
Sv: Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

Som du förstått finns det på svenska, jag håller på att läsa den nu, har lånat hem den från bibblan. :D
 
Sv: Bok fråga, finns "Ridning på Kandar" på svenska?

Bokklubben Cavallus har den också på svenska. (och en mängd andra intressanta böcker)
 

Liknande trådar

B
  • Låst
Ridning Har nu ägnat ett flertal kvällar framför skärmen för att hitta dvder och dyl som kan vara till nytta när man tränar akademiskt. Söker...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp