Bukefalos 28 år!

Gurk katt34

Trådstartare
Hej! Det finns ganska mycket böcker om ridning och så men vilka är de bästa? Jag söker böcker om dressyr på nybörjarnivå, även hoppning på nybörjarnivå men mest dressyr böcker. Vilka är bra och var kan man hitta dem?
 
Hej! Det finns ganska mycket böcker om ridning och så men vilka är de bästa? Jag söker böcker om dressyr på nybörjarnivå, även hoppning på nybörjarnivå men mest dressyr böcker. Vilka är bra och var kan man hitta dem?
Finns dussintals på mitt skolbibliotek bara jag söker på "häst", "dressyr", "ridning", "hoppning" etc. Kolla med närmsta biblioteket bara! Kan tipsa om några böcker som lärt mig mycket:
1. Dressyr med Kyra (Kyrklund)
2. Dressyr med Lussan
3. Hoppning, utbilda och träna för tävling
4. Jens handbok för unga ryttare
5. Casparssons ridråd, dressyr, hoppning, linlöpning, tömkörning
Lycka till! :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Acer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
1 999
Senast: thoora
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Derivata
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
543
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp