Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2014

Reville

Trådstartare
Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller någon av de sökande och sitter inne på lite bakom-kulisserna-skvaller kanske? :angel: :D
 
Jag missade halva programmet men var lite besviken över att fårbonden som sökte kille inte kom med, han verkade så gullig. Och att det inte var någon hästbonde med till programmet förstås! Härligt att det är ny säsong, plocka fram skäms-kudden! :D
 
Jag blev så himla besviken över att alpackabonden inte fick följas. Kvinna bland alla män som de följer, 60 år bland yngre som de brukar ha med och så andra djur en det vanliga som kor och grisar. Alpackor som är så fiiiina också.
 
Men är det inte så att de följer dem som fått flest brev? :) Det har jag fått för mig i alla fall!
Har jag rätt så är det ju inte Tv4 som bestämmer vilka som ska följas rakt av, i så fall tror jag säkert att både den homosexuella och kvinnan hade fått vara med, just för att de skiljer sig lite från alla de andra "standardbönderna" (haha) :)
 
Jaha är det så det är. Men då borde de väl tänka om där då och styra upp det själva med intressanta, annorlunda bönder tycker jag ;)
Tror de skulle vara roliga att ha med i programmet :)
 
Tidigare var det väl de med mest brev som fick komma med. Nu väljer TV4. Tänk på hon tjejen som var med ifjol, fick ju inte så många brev
 
Men är det inte så att de följer dem som fått flest brev? :) Det har jag fått för mig i alla fall!
Har jag rätt så är det ju inte Tv4 som bestämmer vilka som ska följas rakt av, i så fall tror jag säkert att både den homosexuella och kvinnan hade fått vara med, just för att de skiljer sig lite från alla de andra "standardbönderna" (haha) :)
Nej, även tidigare har det varit så att TV4 bestämmer. Jag hade också gärna följt kvinnan.
 
Först o främst är det hur många brev man får sen brukar dom alltid ta med nåt "original" för tittarsifffrorna
 
Jag är ju nyfiken på hur det gick med kvinnan som ringde någon hon hade känt förr :)

Ja och det får vi veta först när hela programserien är slut :meh: Det är då hon brukar åka runt och fråga hur det har gått.

Lite taskigt också, de måste välja en som de just där och då tycker verkar bäst och direkt ringa för en dejt. De får precis som de andra fler brev att välja mellan, men inte träffa fler att "känna" på :(
 
Ja och det får vi veta först när hela programserien är slut :meh: Det är då hon brukar åka runt och fråga hur det har gått.

Lite taskigt också, de måste välja en som de just där och då tycker verkar bäst och direkt ringa för en dejt. De får precis som de andra fler brev att välja mellan, men inte träffa fler att "känna" på :(

Men det är väl bara att kontakta fler sen "utanför" kameran?!
 
Ja i och för sig, men första valet kommer direkt i teven och det är den hon brukar fråga efter hur det gick med sedan. Fast vist, klickar det inte med den så är det förstås bara att ringa vidare...tänkte inte på det :grin:
 
En jag känner ska vara med =)
Hon är iallafall med till slottet för det visades på tv men i övrigt vet jag inte. :)
Så nu måste jag ju följa det för första gången
 
Jag tycker också det var synd att inte fårbonden fick vara med, han verkade så himla fin! :love:

Och alltså köttbonden på Orust?! Verkar vara en sådan där typisk "bonde söker fru"-bonde som är med varje säsong och som inte har särskilt sympatisk framtoning :(
 
Ikväll är det dags för skämskudden att komma fram på riktigt. Speed-dejterna brukar vara pinsamma. Jag kommer sitta bänkad.
 
Ja äntligen! Speeddejtingarna (hur skriver man det i plural?:confused:) är det jag ser mest fram emot varje år, alltid med en skämskudde redo :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
24 005
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp