Bukefalos 28 år!

Bortsprungen hund Vitabergsparken, Södermalm, Stockholm

J

JWhale

Mitt på dagen den 3 mars (onsdag) försvann en vit/brun basset i Vitabergsparken på Södermalm i Stockholm.
Hon sågs senast springa mot Folkungagatan. Om någon har sett Iris skicka gärna mig ett meddelande.
Eller ring Iris matte på 070-491 74 14.
30543049.jpg
 
Sv: Bortsprungen hund Vitabergsparken, Södermalm, Stockholm

Är det någon som har sett eller hört något om Iris?!

Vi är så oroliga, har varit ute och letat inatt utan framgång.

Mvh/ Jeanette
 
Sv: Bortsprungen hund Vitabergsparken, Södermalm, Stockholm

Nu är Iris ÅTERFUNNEN. Hon hade legat under bråte hela natten, ca en kilometer ifrån där hon sprang bort. Två damer hittade henne idag den 4 mars på eftermiddagen, de försökte att locka ut Iris. Utan framgång så de ringde polisen som i sin tur ringde ägaren. Det blev en lycklig återförening. Iris var välbehållen:laugh:

Tack, om det är någon som har engagerat sig i detta.

/ En mycket lättad Jeanette
 
Sv: Bortsprungen hund Vitabergsparken, Södermalm, Stockholm

Åh så skönt att höra!
Önskar alla hundar kunde hittas så snabbt!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
1 838
Senast: Lime
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 652
A
Övr. Hund Bortsprungen/Omhändertagen/Stulen Min Svart Vita Amstaff tik vid namn Bebbe försvann onsdagen den 20/1 i Haninge. Har du sett eller...
2
Svar
27
· Visningar
3 626
Senast: Anna_136
·
Övr. Hund Fick detta meddelandet på FB så tänkte att jag kunde sprida det här också - för Soraya saknas fortfarande :( Soraya är på rymmen i...
Svar
17
· Visningar
2 004
Senast: petra_el
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp