Bra MVC i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bra MVC i Göteborg

Som jag fattat ska du gå ill den i vars stadsdel du tillhör. Jag går i centrum tex. Finns privata aternativ där jag antar att alla kan gå men vet inget om dem. När det gäller stadsdelarnas borde det nog inte skilja så mycket.
 
Sv: Bra MVC i Göteborg

Ring din vårdcentral, antingen har de mvc hos sig eller så hänvisar de till närmsta vårdcentral som har.

Jag låser tråden här, det är ju ingen diskussion utan en fråga som du hittar svar på i telefonkatalogen.

mandalaki/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 357
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: Sassy
·
  • Artikel
Hästnyheter På höstlovet finns det mycket roliga aktiviteter för barn och unga runt om i Göteborg. Vad sägs om att till exempel sjunga i kör, dreja...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp