Bukefalos 28 år!

Bra ridlindor?

evis

Trådstartare
Såna som är både elastiska och har stadga och inte blir som några telefonstolpar på benen?
Samt vad ska man ha för paddar (OM man ska ha såna) vid ridning?
 
Jag tycker om Equilines ridlindor. Dom fär först fleece och sedan elastiska om du inte vill ha paddar. Sedan är Mias RS ridpaddar suveräna :)

Kram Favina :bump:
 
Jag har dom med fleece innerst och elastiska andra halvan. tycker dom är suveräna.
Behöver inga paddar till dom, men det är superviktigt att dom ligger absolut slätt när du lindar annars blir det skav och tryck på benen.
 

Liknande trådar

Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 693
Senast: caballus
·
Utrustning Hej, Jag har länge varit sugen på incrediwears exercise circulation bandages, då jag har testat deras humanprodukter. Jag har förstått...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: zarmino
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 434
Senast: Buongusto
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp