bra stall som första praktik?

Lindah

Trådstartare
Nu när skolan har börjat så är det ju då dax att börja välja praktikplats, och skulle bli glad om vad ni tycker är bra tränare för en som inte har ridit så mycket galoppörer förutom att trava dem och några gånger som jag fått cantra. Har jobbat i ett galoppstall, men inte fått möjligheten att få rida den perioden. En tränare inne på Jägersro måste det vara. Jag har alltid velat vara inne hos Fredrik Reuterskiöld, men många säger att det nog är ett för svårt stall, då han liksom inte kan berätta hur jag ska göra när jag ska rida.

vilken tränare skulle ni rekomendera? (:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 882
Senast: Solstig
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 457
Senast: Fiorano
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 352
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 384
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp