Breeders Hoppning 2017

Gabby_Ossi

Trådstartare
Vi får väl ha en tråd på hoppning också! Sänds på Equisport.tv under veckan och ClipMyHorse from fredag.
5-åringarna är klara med omg 1 och just nu är de är en bit in på 6-åringarnas första omgång.

Såg att Peder Fredricsson red en felfri runda på godkända hingsten Gamelus R, såg väldigt fint ut! Kanske kan vara hans nästa All In, finns vissa likheter ;)
 
Håller en tumme för min klubbkompis som nollade i sexårs på mammans uppfödning. Är nog också en av de yngsta ryttarna. :up:
 
Gamelus R ser verkligen fantastisk ut under Peder! Gisborne ser också ut att utvecklas väldigt fint!

När jag analyserar fadershingstarna så faller Cabachon- och Corporalavkommorna mig tyvärr inte i smaken. Nintenderhästarna se däremot väldigt trevliga ut! Andra hingstar jag gillat flera avkommor efter är Bravour, Baltimore och Ci Ci Senjor.

En häftig Cyklon är det också med, synd att Cyklon exporterades!:(
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
5 958
Senast: sorbifolia
·
Avel Poängbedömning och Testryttare i finalen för 5-åriga hopphästar, poängbedömning även för 6-åriga fälttävlanshästar och möjlighet till...
Svar
8
· Visningar
1 546
Senast: cirkus
·
Avel Lyfter ut inlägget om detta från annan tråd, detta är ju värt att ha en egen tråd om. Tycker själv att det är i stort sett identiskt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 033
Senast: poff
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 767
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp