Bukefalos 28 år!

B

Beauty_Boss

Hej! Är det någon som ska till Brolöten på läger nummer 2 i sommar?
 
Sv: Brolöten

Ligger ju på lite fel forum, men kan säga att jag varit där en gång för flera år sedan och åkte aldrig mer tillbaks. :mad: :devil:
 
Sv: Brolöten

Varför åkte du inte tillbaka då? Det ska ju vara jättebra där! Det ligger nog på rätt forum, eftersom det är ett dressyrläger.
 
Sv: Brolöten

Beauty_Boss skrev:
Varför åkte du inte tillbaka då? Det ska ju vara jättebra där! Det ligger nog på rätt forum, eftersom det är ett dressyrläger.

Tja, gäller det hunddressyr :confused: så då har jag inte varit på något och ska inte uttala mig, men gäller det deras ridläger. Så nej tack. Det var det absolut sämsta jag varit på. Men det var några år sedan så det har kanske förändrats. Förhoppningsvis. :smirk:
 
Sv: Brolöten

Nej, men jag la in det på Dressyr, men det har blivit flyttat hit.. :(
 
Sv: Brolöten

Tja, vart ska man börja. :crazy:
Vet inte ens om man får skriva sånt här, när namnet ligger ute. :smirk:
 

Liknande trådar

Anläggning Hej Ska salta min ridbana nu när det är plusgrader så den kan hålla ett litet tag men vilket salt? Magnesiumklorid som även används på...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 804
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej! Har HD-röntgat min hund. Vad skulle ni gissa på för resultat?
2
Svar
20
· Visningar
2 130
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp