brolötens grafit, carnaby patric hooligan

K

kolle

vad har dessa fått för avkommor, viklen gren är de mest lämpade för, hur är de i humöret,
och vad gör dessa hingstar just nu, tävlar de eller vad gör de?
 
Grafit måste väl ses som en dressyrhingst med alla sina fina framgångar och SM-guld. Har bara sett ett fåtal avkommor till honom och de ser lovande ut. Grafit har varit till salu en tid men jag vet inte om han är såld ännu.
 
Kika på www.connemaraponny.org

Packie har i år tre diplomston som dessutom har gjort bra ifrån sig på treårs, så de kan både hoppa och se vackra ut :love: Joleen tror jag det var tog både dressyr- och hoppdiplom och Patsy ett dressydiplom och missade hoppdiplomet med ett poäng, John Ambler dubbla diplom (vallack).

Min är en dem och hon är mkt trevlig "men" ganska hård i huvudet, vettig är hon men som sagt hård, kommer dock inte bara från honom.

Så tja prestation och exteriör vågar jag påstå om man tittar på årgång 00 iaf :D
 
Grafit blev såld i somras till en jättetrevlig tjej som rider in sig på honom - och hon är så kär i honom :love: Han verkar må superbra, likaså Juno som är på samma ställe :) Han har väl än så länge inte kommit igång igen så att säga, har gått några LC-LB. Tjejen som har honom är ganska späd så det är lite extra jobb att rida ihop honom för henne men när det släpper så är han nog framme i spetsen igen :) det finns ju där!
Graffe är ju dressyrponny, helt klart, deltagit i EM osv, kanske inte med så framstående resultat men han var ju sveriges bästa.
Han är väldigt hingstig, han är störst, bäst och vackrast ;) Om man ska tro honom vill säga. Väldigt mkt attityd, vilket jag tror gör ganska mkt i hans tävlingsnerver, han är en sann vinnare.
Har provridit en jättefin avkomma efter honom, såg ut precis som honom! Hon var dock väldigt tjurskallig och hoppade nog bättre än va hon gick dressyr.
En tjej jag känner hade en avkomma efter honom som var tvärtemot den som jag provred - positiv och vilka gångarter :love:
Överlag ger nog Graffe väldigt trevliga avkommor, de som jag har träffat har i nio fall av tio varit hur mysiga som helst.
 
Har du varit på Brolöten samtidigt som hon som har honom?? Graffe alltså.. Vem utav syskonen var det???
 
ja jag trodde grafit var kvar på brolöten, vem är det som har honom nu? vem är det man ska kontakta om man skulle vilja betäcka med honom?
 
Kjerrman heter dom i efternamn.. Juno O Graffe står borta vid Rimbo typ... Kan fixa nr om du är intresserad!!!
 
Packie är en helt otrolig häst! S

*Så snygg (5 RAKA bis-titlar inkl. SCS RIKS 1997, 2:a årets ponny mm mm mm)

*Hoppar jättebra (bra teknik, hinderklok, tävlar bland stora hästar med placering till 1,10 tror jag det är...trots att han är D-ponny!)

*Otroligt snäll att ha och göra med! (tro mig!)

*Stammen!

En av mina absoluta personliga favoriter!!!
 
Du ska nog inte lämna ut så mkt ändå, det är inte bra. Jag tror de kan tycka att det är jobbigt med folk som ska veta allt, iofs vet jag inte men man ska nog inte prata så mkt om det! Dessutom är de väl inte till förfogande nästa år? Om jag förstod det rätt :confused:
 
Fasen vad häftigt!!
Jag känner ju hon som har stallet där de står, måste åka och hälsa på!!! :bump:
 

Liknande trådar

Hästvård Vi har precis fått veta att vår häst har spondylos i ryggen. På 2 ställen är hennes kotor sammanväxta med en "brygga". Någon som har...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Stina2000
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 115
Hästvård Jag har en valack och en hingst sedan tidigare, men detta är mitt första sto och.. hej och hå! Helt annan grej. 😅 Mycket starka känslor...
Svar
17
· Visningar
2 720
Senast: Stereo
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 991
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp