Bruksridning

sthu

Trådstartare
Jag är så sugen på att börja med bruksridning, och kanske körning, igen! Det var ganska många år sen jag var med i brukssvängen.
Men nu när jag började kika hittar jag ingen info :o På min tid var det JUF som höll i det mesta. Vart vänder man sig nu för att få uppdaterade regler, info om träningar/tävlingar och någon slags kalender?

Det vore så kul att börja igen! Tror hästarna skulle uppskatta det med, speciellt gammelmannen.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: Praefatio
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 448
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 043
Senast: yamyam
·
  • Artikel
Dagbok Har sysslat med hästar i över 30 år och varit en riktig hästnörd större delen av dem. Hade ett uppehåll efter gymnasiet på 6 år och...
2
Svar
30
· Visningar
4 209
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp