Bukefalos 28 år!

brun dressyrgjord

russell

Trådstartare
Jag har precis köpt en dressyrsadel till min unghäst och nu måste ju en dressyrgjord införskaffas till den. Jag har varit inne lite på att skaffa en med löpande ringar. Ska vara i läder och brunt. Finns det ens?! Är det någon som har en sån, är ni nöjda? Jag har inte hittat någon med resår, är det negativt eller positivt?

Många frågor, men det finns ju så himla mycket att välja mellan ;-)
 
jag föredrar de utan ressår, har dock själv bara haft syntet gjordar så de är ju lite flexiga i sig själv. har nu en wintec cair och en wintec pro elastic, båda är trevliga men hästen föredrar cair, bredare anläggning.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 295
Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 481
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 329
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp