Bukefalos 28 år!

Brunt/rosa på en gulbrun häst?

T

Tjalfe

Usch, det börjar bli tjatigt med alla färg-trådar nu. Men jag hittade ingen annanstans att ställa min fråga på.

Jag tycker rosa är jätte fint, dock gillar jag inte när det blir skrikigt rosa och rosa ÖVERALLT. Men små detaljer tycker jag är jätte fint. Vill gärna bryta av med någon annan färg. ska till hööks fram igenom och har kollat in deras schabrak som är mörkbrunt och rosa, tycker att det är jätte fint. Men passar det på en ponny som är Gulbrun? Har även tänkt köpa bruna ridbyxor till mej själv och har kollat in en tröja med rosa detaljer på. Ska man matcha så ska man ju.:angel: Men blir lite osäker på om min plutt kommer passa i brunt och rosa.
All hans övriga utrustning är svart(sadel, träns(med vit fodring) och kommande benskydd)
Han blir mer "gul" i ansiktet och på benen framåt sommaren.
Vad tycker ni?

(ursäkta min skugga på bilden)
SNV32279.jpg
 
Sv: Brunt/rosa på en gulbrun häst?

tycker nog inte att färgen på hästen är såå viktig huvudaken är väll att du har saker och en häst som du gillar..
har själv en prickig polle som är valack och han får bära lila träns och även rosa saker ibland :angel:
jag har även en isabell som alltid har allt i rosa och hon har inte heller protesterat hmm:angel:
nå huvud saken är att du tycker att ni två är fina !! eller?????
PS alla mina hästar får åka i en rosa transport och dom har inte vägrat gått in iden heller DS:bump:
 
Sv: Brunt/rosa på en gulbrun häst?

Som tidigare skrivits. huvudsaken är ju att DU gillar det.

Kanske att brunt blir lite mörkt på redan mörk pålle. Även om det ska brytas med rosa.

Rosa/svart
rosa/vitt
hmm....funderar på fler förslag .OBS förslag. Valet är ditt.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Vad behöver jag? :D Nummerlappshållare & medical card har jag koll på. Nåt mer "special" man ska investera i? Får man ha hat silk i...
2
Svar
21
· Visningar
2 882
Senast: Speedway
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
743
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 164
Senast: WildHorse
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp