Bukefalos 28 år!

"Bubblig" pålla

M

memme

Igår när jag kom till min kära pålla var hon helt bubblig?? Inte som foder utslag, det har hon haft förut en gång o då var det mer "hårt i mitten" på bubblan..*om ni fattar*
Annars mådde hon prima, hon hade käkat allt o vi hoppade en l´timma o hon var pigg o busig, men då efter ridningen hade det blivit värre!!! Mer bubblor!!
Vad kan det vara? Har hon käkat nått?? Hon är väldigt glupsk av sig o jag vet att det är spillolja på staketet för att en viss madame är där o nallar..:)
Nån som har varit med om ngt liknade.. SNÄLLA!!:bump:
 
Sv: "Bubblig" pålla

Kan vara älg-loppor. Fast de brukar vara värst på hösten! Min häst fick som bölder som golfbollar med lite hårdare "kärna" i mitten! Kan funka att svampa med ättiksprit utspätt med vatten.
 
Sv: "Bubblig" pålla

nej det är inte så stora som golfbollar mer som en tumm nagel, jag har små fingrar oxå...:rofl:
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 616
T
Småbarn Jag känner mig så splittrad och så trött, så trött... Får se om någon orkar höra min berättelse: När mitt barn nr 2 blev 1 år gammal...
2
Svar
33
· Visningar
5 111
Z
Övr. Hund Jag behöver råd tips hjälp vad ni tror detta kan vara.. Det har hållt på i flera månader.. Har kontakt veterinär som vill sätta in...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: Zuukii
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 554
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp