Bulgarienresan

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Adrian

Nu är vi tillbaka från Bulgarien.

Det har gått mycket bra och jag är positivt överraskad måste jag erkänna.
Hotellet var helt ok ("trots" bara två stjärnor) och pizzan där kunde lika gärna serverats i Italien :love:
Stranden välstädad varje morgon och perfekt långgrund för barnen.
Billig och bra mat, där vi åt iaf.

Jag kan nog lova att Adrian med familj tar en sista minuten dit juni 2006 också.
 
Sv: Bulgarienresan

Vad skönt ni har haft det låter det som! Så Bulgarien var ett bra land att semestra i, det är värt att funderas på... Fast vi kommer nästan bara i väg i februari mars så det är nästan bara kanarieholmarna som har någon värme då...
 
Sv: Bulgarienresan

Va härligt det låter! Hur gamla är dina barn?

Nu blir jag ännu mer sugen på att resa. Men vi ska lägga om vårt tak så pengarna lär väl hamna där uppe :crazy:

Om något år kanske det är vår tur.
 
Sv: Bulgarienresan

Min mamma och min syster åker till Bulgarien idag.. Själv åker jag till Egypten i Augusti :)
 
Sv: Bulgarienresan

Adrian skrev:
Nu är vi tillbaka från Bulgarien.

Det har gått mycket bra och jag är positivt överraskad måste jag erkänna.
Hotellet var helt ok ("trots" bara två stjärnor) och pizzan där kunde lika gärna serverats i Italien :love:
Stranden välstädad varje morgon och perfekt långgrund för barnen.
Billig och bra mat, där vi åt iaf.

Jag kan nog lova att Adrian med familj tar en sista minuten dit juni 2006 också.


Sunny Beach?
 
Sv: Bulgarienresan

Japp, Sunny Beach!

Ardnaxela: Mina killar är 4 och 2 (om tio dgr). Men det passar nog alla storlekar.
 
Sv: Bulgarienresan

Bulgarien rekomenderas... det kostar ju dessutom bara en tredjedel mot kanarieöarna.
Vädret verkar ju dock vara lite ostadigt just nu men vi hade tur. Två halvmolniga dagar var bara skönt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 866
Senast: Dopy
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 361
Senast: Killaloe
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 719
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
912
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp