Bukefalos 28 år!

Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

feel

Trådstartare
Har använt mig av Bussgods efterkrav för första gången på flera år. Förut kunde det ta 3-4 veckor innan man fick pengarna, hur länge får man vänta nuförtiden?
 
Sv: Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

Jag har väntat 6 veckor, tjänsten fungerar verkligen inte. Ingen ordning alls. Underligt att de inte kan få rätt på det, det är ändå ett annat system nu än tidigare.
 
Sv: Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

Åh nej vad trist :meh: Hoppades verkligen att de skulle ha fått ordning på det. När man har sålt något vill man ju ha pengarna rätt snabbt...
 
Sv: Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

Ja, jag hade skickat för många sköna tusenlappar, och det var till semestern. Gissa om jag blev sur när jag fick pengarna tre veckor efter att jag kommit tillbaka till jobbet. Jag som ville köpa glass för hela slanten ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått ont i en arm. Trodde först det var träningsvärk, men när det inte gått över på över två veckor kontaktade jag vården. Jag...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 935
Senast: Wille
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 643
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 700
Senast: Saigon
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp