Bukefalos 28 år!

Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

feel

Trådstartare
Har använt mig av Bussgods efterkrav för första gången på flera år. Förut kunde det ta 3-4 veckor innan man fick pengarna, hur länge får man vänta nuförtiden?
 
Sv: Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

Jag har väntat 6 veckor, tjänsten fungerar verkligen inte. Ingen ordning alls. Underligt att de inte kan få rätt på det, det är ändå ett annat system nu än tidigare.
 
Sv: Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

Åh nej vad trist :meh: Hoppades verkligen att de skulle ha fått ordning på det. När man har sålt något vill man ju ha pengarna rätt snabbt...
 
Sv: Bussgods efterkrav, när får man pengarna?

Ja, jag hade skickat för många sköna tusenlappar, och det var till semestern. Gissa om jag blev sur när jag fick pengarna tre veckor efter att jag kommit tillbaka till jobbet. Jag som ville köpa glass för hela slanten ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
811
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
585
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 120
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 513
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp