Byxor för hundträning

Jag gillar Arizona Pro Pant bättre än Iowa, men det är nog en smaksak :) De gjordes i tightare storlekar när de uppdaterade modellen för nåt år sedan. De är inte tighta där nere, men de är inte så stora att jag kan dra dem över kängorna t ex.Tycker inte det är någon jätteskillnad mot Alabama Vent-byxan.
Jag har 26/27 i byxor och mina 36or sitter perfekt (men tight!) med långkalsonger under.

Tycker att man oftast behöver långkalsonger under denna typen av byxa så fort det är lite kyligt eller blåser kallt ute, annars kyler tyget. Oavsett vilka byxor jag haft, vare sig det varit RR, Chevalier eller Lundhags.
Vet du (eller någon annan) om Arizona pro pants byxan töjer sig? Har köpt ett par och dom sitter super över benen men är lite stora i midjan, vilket jag inte är jätteförtjust i men det kan vara ok så länge byxan inte töjer sig.

Samt någon som vet hur stor skillnad det är mellan 38:an och 36:an i denna byxa? Har normalt sätt 36 i kläder men beställde 38:an då jag tänkte få plats med långkalsonger under men hade ju inte tänkt att de skulle vara stora i midjan.
 
Vet du (eller någon annan) om Arizona pro pants byxan töjer sig? Har köpt ett par och dom sitter super över benen men är lite stora i midjan, vilket jag inte är jätteförtjust i men det kan vara ok så länge byxan inte töjer sig.

Samt någon som vet hur stor skillnad det är mellan 38:an och 36:an i denna byxa? Har normalt sätt 36 i kläder men beställde 38:an då jag tänkte få plats med långkalsonger under men hade ju inte tänkt att de skulle vara stora i midjan.

Jag tycker inte att de töjer sig något 😊
 
Jag kan verkligen rekommendera Julas fritidsbyxa för 299kr! De sitter mycket bättre än mina andra dyra byxor.... :D
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter ett par ridbyxor som faktiskt håller. Älskar Maya Delorez Function tights men för mig slits sömmen på insidan av benen...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp