Bukefalos 28 år!

Cancern har tagit Hans Rosling :(

Usch, jag får alldeles ont i magen. Ska göra mitt bästa för att dela det av hans material som finns på Youtube, i förhoppningen att andra tar det till sig, lär sig och låter sig påverkas.
 
Vi behöver någon som Hans Rosling extra mycket nu, bland alla alternativa fakta och konstiga åsikter. Vi behöver någon som kan säga vad som är rätt och vad som är fel, och vågar stå upp för det och förklara det så alla förstår. Hans Rosling var en stor människa, och världen är lite futtigare nu :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet, jag kan ringa sjukvårdsupplysningen men väljer att ta det här. Jag äter två olika blodtrycksmediciner - en tablett/dag av...
Svar
16
· Visningar
854
Senast: Enya
·
Tjatter Sedan pandemin erbjuder Willys här en hurts med två spannar vid lösgodiset, en för smutsiga skopor och en för rena. Nu har de ju haft...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 115
Senast: Amha
·
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 777
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 488
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp