Bukefalos 28 år!

Canon Ixus 400

H

Hekate

Ris och ros vill jag ha om denna lilla kamera :) Funderar på att göra ett litet inköp så vill veta om den är bra och vill ävn ha ris såklart :) Om det finns vill säga :smirk:
 
Har en Ixus 300,helt suveränt bra. 400 är bättre med högre känslighet och mera pixel, köp den.
 
kan inte komma på nåt ris, men ett stort fång ros! jag gillade inte digitalkameror förut, min man är fotograf och via honom har jag provat många, men canon ixus 400 är en rolig liten kamera med stort register. Jag gillar den. :d Bilderna blir proffsbra även i stora förstoringar (A4). Det är lätt att lära sig hantera den, knapparna är tydliga trots att den är så liten och behändig
Ett helt klart BRA köp!!
hälsningar P
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 989
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 561
Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
477
Senast: Catsu
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 625
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp