Bukefalos 28 år!

cavallo piaff plus

P

pepperoni

Liten fråga bara jag köpte ett par cavallo piaff plus och fick dom i oktober. Efter att ha använt dom 1 gång hade jag fått färgsläpp på insidan. dom skickades ner till tyskland och gjorde vid och kom tillbaka jättefina.eftersom dom kom tillbaka i december så har inte temperaturen varit rätt för att kunna använda dom . nu för ca 1 vecka sedan använde jag dom då igen för första gången och nu gnisslar dom så mycket mot sadeln att jag får ha hörseskydd när jag rider och återigen släpper färgen. det jag undrar nu är om någon annan har haft liknande problem?
 
Sv: cavallo piaff plus

det är vanligt att ridstövlar blir vita på insidan...

att dom gnisslar beror förmodligen på att dom haft på mer färg, försök att torka av med en våt trasa.

mina petrie anky elegance har också tappat färg på insidan, men först efter ett halvårs använding. tycker inte det gör nåt, syns ju ändå inte.
 
Sv: cavallo piaff plus

nej jag tycker inte heller att det gör så mycket men efter 1 gång tycker jag är dåligt.
jag får väl rida mer med dom så att gnisslandet försvinner .
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 413
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 866
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp