Bukefalos 28 år!

Snuffsan

Trådstartare
Oavsett om jag går in till gnägg-, ungdom-, eller ÄU-chaten så hamnar jag i seniorchaten. Och det går inte att byta rum. Inte så lyckat.
 
Sv: Chaten

Kanske för att du ÄR en senior :angel: nej skojjar bara ;)
Det verkar vara en del för Gunnar att pyssla med så vi får väl hoppas att allt blir OK till slut :bow:
Jag saknar snabbmenyn!
 
Sv: Chaten

Jag har inga problem med att komma in i de olika rummen, gör skiftet via valmöjligheten ovan chatrutan.
 
Sv: Chaten

kristel skrev:
Jag har inga problem med att komma in i de olika rummen, gör skiftet via valmöjligheten ovan chatrutan.

Jag har heller inte problem med att byta rum (är senior) och jag ser dialogerna hur bra som helst och det plingar till varje gång någon skriver ett inlägg där...men se, jag själv kan inte vara med:( ...min support sa nåt om att det handlar om nåt Java-script...det funkar inte för oss Linux-användare...trist:(
 
Sv: Chaten

Jag har upplevt samma fenomen. Den enda gången jag testade förvisso. Jag måste erkänna att jag hatar gränssnittet. Finns det någon möjlighet att göra så vi IRC-folk kan ansluta via en vanlig IRC-klient? Som faktiskt är gjord för att chatta med? Jag vet att jag varit på Gunnar om det förut, men överst på min önskelista vore en sådan funktion. Det finns gott om javachattar med webb- och IRC-"interface", går det inte att skapa något liknande för flash?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
784
Senast: ptr
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: attheedge
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett litet fjordföl hade hamnat i en å utan möjlighet att ta sig upp. Bredvid ån stod mamma sto och gnäggade oroligt. Det hela fick ett...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp