Bukefalos 28 år!

Cornish rex

Jolie_Madame

Trådstartare
Nån mer än jag som är ägare till en sån lite sötnos? Eller en Devon kanske?
Skulle va kul å veta bara =)
 
Halloj

Hela två har jag :love: S*Söderskogens Arvid, 6 år, röd och S*Kallibunkers Black Baccara (Beson till vardags), 3 år, bruntabby-vit. Tyvärr finns det ännu inga bilder på nätet men ska försöka fixa :)

Mvh linda å knaskatterna arvid å beson
 
Jag har en 50% Rex av något slag. De andra 50% är vanlig huskatt men han har en kroppsbyggnad som är väldigt lik en Rex.
Har inga bra bilder upplagda då man kan se hans långa ben och slanka kroppsbyggnad utan endast några där han ligger eller sitter på.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Överväger att skaffa katt framledes och vill rota i de olika raserna som intresserar mig! Är uppvuxen med birmor och allihopa hade...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 996
Senast: Bluefish
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
892
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: AbCdE
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 672
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp