Bukefalos 28 år!

Cynorian Misty Prince

U

utsiktens007

Är nyfiken på min welshponnys farfar Cynorian Misty Prince. Någon som vet något om honom?
Skulle va kul o höra lite om hans avkommor osv! O gärna bilder :laugh:
 
Sv: Cynorian Misty Prince

Är en sektion C, vilket innebär att det är en welsh av cobtyp och ingen ren welshponny som vanligtvis är benämningen på sek. B. :)

Importerad 2004 från Storbritannien, infördes året efter i kvalitetsboken vilket innebär att han fick minst 40 poäng. (SWF godkänner inte längre hingstar, utan man kan i stort sett lösa licens på alla hingstar, men bara de bästa upptas i kvalitetsboken, lite förenklat) Kastrerades dock 2007.


Här hittade jag en bild på honom länk borttagen av moderator
Googla på namnet så får du upp en del användbara träffar. :)
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
1 137
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 494
Senast: hastflicka
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 371
Senast: manda
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 884
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp