Bukefalos 28 år!

D-ponny som "storhäst",vilken licens?

polly p

Trådstartare
Hittar ingen tråd att posta i så skapar en egen..
Tänkte ev. starta vår fjord bland stora hästar då jag är överårig:D..
Men går han på D-ponny licens? Jag vet ju att han inte får tävlas som D-ponny om jag startar bland stora så länge han är i vår ägo. ( Förra året red min dotter honom bland ponny..)
Vi har ev planer på att sälja honom sensommar höst och har jag fattat det rätt så ska det gå att tävla honom som ponny då igen ( med ny ägare, om dom önskar?)
Ska jag ha hästlicens nu och att han vid ev. försäljning behöver lösa in ett nytt som ponny? Fast det är väl givet att hans licens är utfärdad på D-ponny..
Men har jag rätt att han åter får tävlas som ponny efter ev. försäljning?
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 340
Senast: Mabuse
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 825
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite input kring val av häst till min (snart) 13-åriga dotter. Hon har vuxit ur sin maxade b-ponny och skulle...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 597
Senast: Jeps
·
Gnägg Hej! Jag är en tjej på 15 år och fyller 16 till hösten, och jag är 167 cm lång. Jag vill gärna komma ut & börja tävla i hoppning då det...
Svar
14
· Visningar
2 402
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp