Bukefalos 28 år!

Dansmatta....eller vad heter det???

bettysmatte

Trådstartare
Ni vet en sådan elektronisk matta som man kopplar till TVn - och som man sedan kan stå och dansa på - vad heter en sådan? Ska köpa in en till jobbet, men kan för mitt liv inte komma på vad jag ska söka på...:confused:
 

Nja, Twister är ju det gamla spelet?

220px-1966_Twister_Cover.jpg
 
När jag kollade på dansmatta så såldes den oftast ihop med själva spelet, så det kan vara värt att kolla på siter/i affärer som säljer tv-spel om de säljer paket med dansmatta i. (Det går säkert att hitta lösa dansmattor också men jag tyckte det var vanligast att köpa ett set när jag letade runt)
 
Ni vet en sådan elektronisk matta som man kopplar till TVn - och som man sedan kan stå och dansa på - vad heter en sådan? Ska köpa in en till jobbet, men kan för mitt liv inte komma på vad jag ska söka på...:confused:
Dom håller oftast inte om dom inte är svindyra. Och du måste ju ha spelkonsoll. Köp Just dance - det är smidigt.
 
Varför specifikt en dansmatta? De blir snabbt slitna så man måste stampa hårdare och hårdare, tills de förstås går sönder. Eller så går de bara sönder direkt. Skitprodukter. ;)

Ska det spelas dansspel är som sagt senaste Just Dance det smidigaste sättet!
 
Dansmatta är rätt ord, men de flesta brukar säljas i kit med något spel, och kräver dessutom en konsol för att fungera alls. Kolla ställen som säljer TV-spel, där bör det finnas. Annars kanske Kinect eller liknande kan vara ett alternativ, om det är själva dansandet som är det viktiga.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Om man ska söka en högskoleutbildning och det står 'Grundläggande behörighet' som behörighetskrav, visst ingår det som förut hette Matte...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag måste köpa en ny luftavfuktare, för den vi har luktar bränt... :nailbiting: Det är ju en djungel, nån som har ngt tips? Den ska stå...
Svar
4
· Visningar
358
Senast: Stinaelin
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
835
Senast: Linn-Nora
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp