Bukefalos 28 år!

Deppad o slö efter löp :(

Min börjar bli någorlunda normal nu. I går när jag kom hem från stallet stod hon redan vid dörren med sitt tuggben och viftade på knorren! :love::banana: Senaste tiden har hon knappt behagat sig att lämna soffan när jag kommit hem...

I morse drog hon ett bulledamp på gården, sen hade hon fullt upp att leta katter när jag lämnade henne hos mamma (hundvakt) innan jobbet. Bor många katter där på gården, något hon också gett blanka fan i nu ett tag, annars så ska det luktas och undersökas under varenda altan.

Även matlusten är bättre och hon tar tacksamt emot godis och stix igen, något hon bara spottat ut ett tag. Hon äter även sin mat, men inte normal mängd än. Tuttisarna är lite ”hårdare”, men inte sett någon vätska/mjölk än.

Så jobbigt om det ska vara så här varenda gång... Ska till veterinären för annat på Tisdag så får se hur mycket hon rasat i vikt. Hade hon varit yngre så hade jag kastrerat på direkten så hon slapp detta.
 
Min ungtik har varit lite pensionärshund efter sitt första löp i typ 11 veckor. Nu har hon fött sina "luftvalpar" och är en helknäpp slyngelhund igen....pjuh ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp