Deprimerad igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som vanligt framemot kvällen blir jag deppig och mörka tankar ökar.
Vet inte hur jag ska bli fri från det och får inte hjälp av psykiatrin, bara tabletter som gör mig mer deprimerad.
Försöker tänka positivt - har varit och tränat idag. Ökade alla vikter utom på en maskin. Det gick bra men fick pausa.
Det är så himla svårt att hålla kvar det positiva, det är ju över nu. Bara depp kvar.
 

Ska nog skriva till läkaren jag träffade att jag tänker sluta med en medicin, som jag inte vet om den har nån effekt längre. Onödigt att ta fler läkemedel än nödvändigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING Jag tror att domflesta här iallafall vet att jag har haft anorexi i väldigt många år. Och att först gick jag i en be...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: astronaut
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 281
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 316
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp