Bukefalos 28 år!

Dessa underbara får :D

Minerva

Trådstartare
På skolan igår satte jag mig i fårinhängnaden eller vinterhagen eller vad man ska säga...
jätte många får och lamm kom o nosade på mig :love:
Knäppte några bilder på dem... Fastnade verkligen för en tacka och hennes två lamm :love:

84229_1174497342.jpg


En mörk natt ska jag snatta henne och hennes barn :D Vet bara inte vart jag ska ha dem :o

Några fler bilder :D

16970_1174496054.jpg


:love:
66479_1174495868.jpg


Hela Albumet (21 mars)

Några andra som har bilder på sina eller andras får? :D
 
Sv: Dessa underbara får :D

Min skola är på Nordvik, i Noraström :)
Jaså det va du? :) va det nått å se då? ;)
 
Sv: Dessa underbara får :D

Japp :p de verkar ha det jätte bra :D va så fruktansvärt kul att så många kom fram till mej med.. en del tackor kom o nosade mig i ansiktet :bump: Har de aldrig gjort förr.. utan de flesta brukade bara springa i halv panik bara man kom i närheten..
 
Sv: Dessa underbara får :D

Min skola är på Nordvik, i Noraström :)
Jaså det va du? :) va det nått å se då? ;)

Haha, jag stortrivdes :) Vi bodde i nån stuga i Prästmon. Det kanske inte ligger i Kramfors men nära. Vi bodde typ vid nåt ställe där de hade grisar tror jag. Jättetrevligt var det iaf ;)

(sry för offtopic)
 
Sv: Dessa underbara får :D

jaha :) vad trevligt :D
Nä det är väl inte så långt ifrån :p (har bott här i 18 år snart 19 år vet fortfarande inte vart det ligger exakt:p)
 
Sv: Dessa underbara får :D

Har insett idag att det är fel tacka :eek: det är två som är jättelika varandra :crazy: kollade noga på bilderna nu...
Detta är MIN tacka :p Hon har ju inga lamm :(

96436_1174495057.jpg


Men den andra är jätte fin med :p tror ja ska ta hem båda ^^
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 524
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
1 909
Senast: Mois
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 019
Senast: Efwa
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp