Det är mars...

Min kastrat skriker inte, men han juckar mot mitt huvud när jag ligger under täcket och ska till och somna. Tidigare har han gjort det typ mot min mage och nedanför, men nu under våren så har det skett tre gånger att man känner vardera bakben vid sidan av halsen, tittar man försynt upp från under täcket ser man kattens rumphål och så den vanliga parningsproceduren, med juckande, åmande och bitande (i täcket).
Urk, du har mina djupaste sympatier :crazy:
 
Min kastrat skriker inte, men han juckar mot mitt huvud när jag ligger under täcket och ska till och somna. Tidigare har han gjort det typ mot min mage och nedanför, men nu under våren så har det skett tre gånger att man känner vardera bakben vid sidan av halsen, tittar man försynt upp från under täcket ser man kattens rumphål och så den vanliga parningsproceduren, med juckande, åmande och bitande (i täcket).
O_oO_oO_o:wtf:
 
Jag har kommit på den ultimata lösningen på mitt delikata Allsång på natten-problem. Minimannen vill bli NATTAD :meh: Om jag lyfter upp honom och går runt med honom en stund, för att sedan lägga honom i min säng och klappa på honom tills han somnar så sover han till jag går upp. Sjuka kattfanskap :rofl:
 
Min kastrat skriker inte, men han juckar mot mitt huvud när jag ligger under täcket och ska till och somna. Tidigare har han gjort det typ mot min mage och nedanför, men nu under våren så har det skett tre gånger att man känner vardera bakben vid sidan av halsen, tittar man försynt upp från under täcket ser man kattens rumphål och så den vanliga parningsproceduren, med juckande, åmande och bitande (i täcket).

O_o O_o O_o O_o
Det känns kanske inte så... fräscht :wtf:

Det kanske hade varit trevligare om han hade ylat :p :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Äntligen tog jag tag i att ringa vårdcentralen och har fått en "akuttid" till psykolog nästa vecka. Jag är alltid lika orolig inför att...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Yeah but
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: MissFideli
·
Ridning Hej! Hur brukar ni tänka kring igångsättning av häst? Hur länge skrittar ni tills ni börjar lägga in trav på schemat? Jag har...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 078
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp