Bukefalos 28 år!

"Diamanterna" lossnar!!

ann80

Trådstartare
Fick äntligen hem mitt beställda o efterlängtade Kieffer Suleika träns för ngr veckor sedan o lillflickan blev så fin i det :) Tyvärr upptäckte jag ganska snart att den ena lilla "diamanten" på nosgrimman vridit sej o nästan lossat, infattningen har kommit ut med vassa piggar..*suck*..Har någon annan varit med om detta med samma märke av träns eller har jag fått en måndagsex? Funderar på om det är någon idé att byta eller om det är likabra att få pengarna tillbaks o köpa ett annat träns...
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

Så är det på grimman vi har haft i affären med, från dom är nya alltså..
Är inte ens säkert du får byta det, eftersom det är så "lite". Men får ju hoppas det! Annars borde det väl gå att limma fast den?
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

Tror inte att det går att limma fast den så det ser bra ut, stenen har vridit sej inåt/snett utåt o de vassa infattningspiggarna kommit fram. Är glad att jag inte hunnit köpa grimman med...:crazy: Anser att ett träns för 1500 kr inte ska se ut så efter ett par gånger o att man inte ska behöva börja med att laga det...
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

Nej det håller jag med dig om. Försök du att reklamera, och få ett annat träns. Som sagt så tror jag att det är ett väldigt stort problem..
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

Ja, ska försöka hinna med det idag...sååå tråkigt...hoppas att de inte krånglar med det, känner ju inte för att behöva vänta...
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

Ok...efter en ny undersökning på tränset ser jag nu att ALLA stenarna på den sidan vridit sej så bara halva syns...*suck*...nu måste dom ju bara ta tillbaks det...Skittrist...:mad:
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

jag har ett sådant men mina "diamanter" sitter som de sitter och har gjort det i 3 år...... men tycker helt klart att du ska reklamera det.. och få ett nyt... för annars är tränset super jue!
 
Sv: "Diamanterna" lossnar!!

SKönt att höra! Då är säkert mitt ett dåligt ex bara!
 

Liknande trådar

Övr. Hund *suck* Det började med att hon började slicka sig på ena framtassen så pälsen nästan försvann helt. Sen började hon klia sig i ena...
Svar
8
· Visningar
6 260
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp