Bukefalos 28 år!

Doris den sjungande hunden!

Baddy96

Trådstartare
Brukar smyga i det tysta här på hundforumet men nu känner jag att jag måste dela med mig lite av min underbara border terrier Doris. Efter att jag inte har spelat piano på många år fick jag idag ett "ryck" och satte mig och klinkade en stund till Doris stora förtjusning (tror jag i alla fall, svårt att veta om hon gillar det eller inte:angel:). Direkt när jag börjar spela så "sjunger" hon, vet egentligen inte varför men så har det alltid varit. Nån som varit med om nåt liknande?
http://www.youtube.com/watch?v=X6qvPB6NTLg&feature=player_embedded
 
Sv: Doris den sjungande hunden!

hahahaha vi kanske skulle ta och köra igång med en hundkör;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 425
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 171
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 196
Senast: cassiopeja
·
Äldre Hej! Jag har ett litet klipp här ifrån en tävling från Lisen bratt, vill ha hjälp med om någon vet vad det är för låt de spelar under...
Svar
2
· Visningar
709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp