Dressyrsadel

F

frejzan

Har varit o tittat på en sadel men vet ej vad det är för märke.Det enda jag såg var knappen som håller ihop skyddet som ligger ovanför stiglädret.Där stod det exellent..vad kan det vara för märke???
 
Det stod inte exellens eller liknande. Frank Baines har en sadel som kallas det. Annars tror jag att det finns ett lågprismärke hos Börjes som heter ¨något liknande..

Vad var det för modell?
 
Jag tror att sadeln kommer ifrån källquist har för mig att de haft en dressyradel som heter exellent. men är inte säker somsagt.
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
0
· Visningar
232
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: Fiorano
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 310
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp