Bukefalos 28 år!

Drivrutiner moderkort

Snuffsan

Trådstartare
Jag kraschade min hårddisk och bytte den för nån vecka sedan. Skulle ominstallera drivrutinerna för moderkortet och upptäcker att cd-skivan är trasig. Jag har ett ASUS K8V-X och kör Win XP. Jag har hittat supportsidan : http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=5lVOK8sqpDQExphD

Men jag behöver hjälp. Vad ska jag ladda ner och installera? Vad behöver jag?
 
Sv: Drivrutiner moderkort

Well, de tre under Other till att börja med. Sen beror det på vad XP redan har drivrutiner till, men eventuellt andra under Audio och den under LAN.
 
Sv: Drivrutiner moderkort

Ok tack. De tre har jag installerat nu. Vad jag direkt inser inte funkar är min extra fläkt jag har satt in. Alltså ingen ström i den kontakten. Vad behöver jag då?
 

Liknande trådar

Relationer Jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år, och hittills har jag alltid tyckt bra om min svärmor. Det har aldrig varit några...
Svar
19
· Visningar
5 116
Senast: Sleepy
·
E
IT & mobiler Har en bärbar dator, eller släpbar snarare då den är rätt stor. Nu är det nåt tjall med dvd romen (heter det så?). När jag stoppar in...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Stormogul
·
C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: cissiny
·
L
IT & mobiler ngn som kan hjälpa mig? Laddade in Might and Magic 7 (relativt gammalt spel, kräver inte mkt kapacitet, kan köras med from. win 95/98)...
Svar
16
· Visningar
1 269
Senast: lill_flesky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp