Bukefalos 28 år!

Du och ditt paradis?

golit är en smula förundrad över de religiösa fanatikerna. De har en fantastisk plats som kallas paradiset, som de har en enkel icke ombokningsbar biljett till. Sen finns det en massa människor som fanatikerna inte gillar och då försöker de övertala sina ovänner att också åka dit.

golit är liksom inte ogin, men om han hittar den perfekta stranden, svampstället eller pudersnön, så kanske han berättar det för sina allra bästa vänner, men inte tjatar han dit sina ovänner.

Så... Paradiset finn och ett liv efter detta, hur ser ditt ut?

Jag tror att det är som att drömma, och att det man gjort i sitt liv påverkar drömmen.
 
Mitt Paradis är där solen är. Antagligen en sandstrand och havet, trots att jag inte gillar att sola överhuvudtaget, men jag vill plaska med fötterna (med sandaler på så klart!) i vattnet i strandkanten och jag älskar ljuset som solen ger. Jag ogillar moln och mörker så i mitt paradis finns inget sådant. Och så gör jag bara saker jag vill göra och har inga krav, det är viktigt, inga krav, inga måsten.

Jag tänker ofta på det, att avsaknad av krav och måsten är paradis och semester för mig. Att inte ens ha en tid att passa när jag måste komma hem till barnen, eller att inte behöva göra något jag inte vill. Den känslan finns i mitt Paradis.
 
golit är en smula förundrad över de religiösa fanatikerna. De har en fantastisk plats som kallas paradiset, som de har en enkel icke ombokningsbar biljett till. Sen finns det en massa människor som fanatikerna inte gillar och då försöker de övertala sina ovänner att också åka dit.

golit är liksom inte ogin, men om han hittar den perfekta stranden, svampstället eller pudersnön, så kanske han berättar det för sina allra bästa vänner, men inte tjatar han dit sina ovänner.

Så... Paradiset finn och ett liv efter detta, hur ser ditt ut?
Jo, jag tror absolut på ett liv efter detta. Jag tror att den som dör far iväg någonstans utan att de människor som finns kvar på jorden vet vart den som dör tar vägen.
Very Lazy Pethead
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp