Bukefalos 28 år!

"Dubbelsytt" remont??

Sv: "Dubbelsytt" remont??

jag köpte ett svart, rundsytt träns med remontnosgrimma, knäppning i nacken av märket hubertus från tr*dera för ett tag sedan, typ oanvänt, lite klen läderkvalite dock. enda jag har att komma med, det finns, men jag vet inte vart man kan köpa nya tyvärr
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

oh lå¨ter snyggt vill också ha :d
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

Jag har ett brunt remontträns som är sytt så... det är ett islandsträns.

2027648.jpg


Fast jag fick byta pannbandet då det varför kort...
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

kan försöka ta en bild under morgondagen, men då får någon guida mig hur man lägger in bilder, det var längesen jag gjorde det :D
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

Någon som har sett ett svart remont träns som är dubbelsytt, tror jag det heter, som är delat i nacken.

Typ som det här kandaret:
http://www.hastbutiken.se/images/trans/dobert2.jpg

Pris spelar ingen roll. Letar med ljus och lykta!

Men det finns ju på hästbutiken där bilden kommer i från!
Beskrivning:
Dubbelsytt träns av högsta kvalitet. Fodrad achennosgrimma och fodrat pannband. Textiltyglar med stolpar ingår. Finns i cob och full. (Bilden visar kandaret.) Svart, Brun, svart med vitt foder eller brun med vitt foder. Ej lagervara. 4 - veckors leverastid. 30 mm eller 45 mm´s nosgrimma. Kan även fås med remont eller 20 mm nosgrimma. Kontakta butiken.

Eller har ja blivit trög så här på kvällningen? Står ju att just det tränset som du länkat bild på även kan fås med remont..
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

Ok, det fanns ett rundsytt med remont men de visade med achen på bilden.
Men helst hade jag velat ha dubbelsytt, men det verkar stört omöjligt så det får nog bli ett sådant i alla fall.

Ingen mer som har ett rundsytt på bild? Annars får jag vänta tills ni lägger upp era hubertus träns...
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

men det står ju att du kan få det dubbelsydda med remont men man måste kontakta butiken? Eller är det jag som missuppfattar annonsen?
 
Sv: "Dubbelsytt" remont??

Nej, men om du tittar på det kandaret du visade bild på och kollar på "mer information", så står det att om du kontaktar butiken går det även att få med remontgrimma.
I både svart, brunt, brun med vitt och svart med vitt dessutom :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
999
Senast: Trasten
·
Kläder & Bli fin Är jag tantig som vill ha sneakers med kardborreband? Jag letar med ljus och lykta efter sådana här, fast svarta. Jag vill att sulan...
2
Svar
25
· Visningar
3 196
Senast: Ramona
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 925
Senast: Andromedae
·
Samhälle Nu tror jag att jag tappar det snart, hur kan flera av mina normalt sett vettiga och kloka vänner och bekanta fått för sig att dela...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp