Dvärghamstrar eller Gerbiler?

F

Fluffis

Jag har ett akvarium med måtten 90x32x30, men jag kan inte bestämma mig om ett gäng dvärghamstrar eller gerbiler ska flytta in. Tycker att både djurarterna verkar vara super gulliga. :crazy:

Någon som kan skriva lite info om gerbiler och dvärghamstrar? ;)
 
Sv: Dvärghamstrar eller Gerbiler?

Gerbiler absolut!
De är roligare, trevligare, bättre flockdjur, coolare, tappas inte så lätt, rymmer inte in i något pyttelitet hål...
Om jag ska vara ärlig så fattar jag inte riktigt varför man skaffar dvärghamstrar för jag personligen tycker att det är hemska och opersonliga små kryp :p men vill man såna så visst, inga problem med mig.

Kan tillägga att gerbiler i akvarium är väldigt roligt eftersom man kan se rakt in i deras gångar.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: Squie
·
Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 314
Senast: Lutten
·
Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: Dentaku
·
Tjatter Är ett tag sedan jag flög så har inte riktigt koll på vad som är ok och inte i handbagaget. Man får inte ha med sig sin vattenflaska för...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp