Bukefalos 28 år!

Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

K

kid

Alla här på BUKE har bilder på sina hästar i olika grenar (t.ex dressyr,hoppning ) börjar bli lite tjatigt.Nu skulle jag vilja se lite hästar utföra andra grenar med lite fart och prestation t.ex Tornerspel,Gymh,Agi,Bruks,m.m. kan tyvärr inte bidra själv men hoppas att jag kommer bidra så småningom... med lite bilder.
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

Jag har en uppsjö bilder på mig själv och två av mina godingar in action i tornerspel, men till avatar valde jag den du ser till vänster... :love: Har bilder på silverklimpen i körning och agility också, men de gör sig inte lika bra i miniformat...
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

Jamen få se dom då Gisburne!!! du får ju inte göra en nyfiken men sen inte visa.... :-)
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

Scorpan , Den där sista bilden var jätte fin .. :love:
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

mmm fin häst som tusan där ;) Tackar förresten... Det finns fler bilder på länken ovan (mitt första inlägg på den här tråden) men jag tänker inte lägga in fler här ;)
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

Jag har bilderna inscannade, men inte ute på nätet... Måste forska i hur man lägger in bilder här...
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

Superläckra bilder allihopa "Häftigt"
Vilken balans på hästarna! Ni är verkligen duktiga ryttare som får dom att balansera så bra..
Man blir lite sugen att pröva..
 
Sv: Efterlysning av bildtråd i andra grenar..

Ja, det är några år sedan :p
 

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 372
Senast: ginnies
·
Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 401
Senast: Nytant
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 558
Senast: Fiorano
·
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Var vill vi bo?
  • Personalmöten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp